Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. 

2. Jak mogę się z wami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: 511-944-156 bądź mailowo pod adresem: shop@danisklep.pl.

3. Czy muszę zakładać konto w celu dokonania zakupu?

Nie, oferujemy możliwość zakupienia produktów bez rejestracji w sklepie internetowym. 

4. Czy produkty są oryginalnie zapakowane?

Tak, wszystkie produkty posiadają oryginalne pudełka. 

5. Czy moje zamówienie będzie dyskretnie zapakowane?

Tak, wszystkie wysyłane przez nas produkty są owinięte czarną folią. Na przesyłce nie ma żadnych informacji, które sugerowałyby co jest jej zawartością.  

6. Czy mogę zwrócić każdy zakupiony produkt?

Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku sprzedaży produktu dostarczonego w zapieczętowanym opakowaniu, kiedy po otwarciu opakowania nie można ich zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Podstawa prawna: art. 38. pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. 

7. Przesyłka przyszła uszkodzona, co mam zrobić w tej sytuacji?

W przypadku kiedy otrzymana przesyłka posiada znamiona uszkodzenia, spisz protokół z kurierem lub odmów odbioru przesyłki. Nie musisz zaglądać do środka, wystarczy wypisać protokół reklamacyjny na podstawie uszkodzeń opakowania. Zrób zdjęcia, które będą przydatne w postępowaniu reklamacyjnym. Skontaktuj się z nami mailowo, prześlij nam protokół i zdjęcia w celu przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.

8. Moje zamówienie przyszło niekompletne, co zrobić w tej sytuacji?

Zdarza się, że zamówienia są przez nas wysyłane z różnych magazynów w kilku paczkach. W przypadku nieotrzymania wszystkich produktów prosimy o kontakt mailowy: shop@danisklep.pl bądź telefoniczny: 511-944-156. 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl